Pusryčiai iš vakaro

Pasitaikė tokia savaitėlė, kad galiu savo laiką dėliotis pagal nuotaiką ar knygos puslapių skaičių. Galiu skaityti iki arba nuo paryčių – viską iš eilės – nuo sero R.Bransono, pilkų atspalvių ar „Naujos optimalios mitybos biblijos“  ( šiuo atveju gali krūpčioti ne tik nuo žodžio „biblija“, bet ir nuo puslapių skaičiaus – 565 ).
Su maistu ir mityba kiekvienam tenka susidurti kasdien. Deja. Gerai būtų pilvus kur ant tvoros padžiauti, tačiau taip jau esame surėdyti, kad turim patys rūpintis savo organizmo papildymu reikalingomis medžiagomis. Bangomis nusirita gausybė dietų, mitybos planų ir madų, atradimų ir skelbiamų panacėjų. Teko pažinti vieną labai gražią ponią kuri valgydavo nuo 12 ir iki 18 val – kitu metu tik gerdavo (kartais ir vyną :)).
Mūsų šeimoje pusryčiai visada buvo svarbūs. Turiu sutikti su tais, kurie sako, kad labai nepaprasta dirbančiam žmogui, tinkamai maitintis – dažnai būna, kad po pusryčių seka visos dienos užkandžių kratinys, o po to – skubiai sukurpta vakarienė.
Siūlau jums kelis atradimus – gal pusryčiams, gal užkandžiams darbe ar lengvai vakarienei.Šalta košėJogurtas su grikiais

Šalta košė ( 1 porcija )

1 mažas indelis natūralaus jogurtoŠalta košė
1 v š stambių avižinių dribsnių
1 a š medaus
Priedai:
džiovinti smulkinti abrikosai, 1/3 banano, mandarinas, pusė mažo apelsino, sėlenos, riešutai, saulėgrąžos, razinos, persikai, abrikosai, tarkuotas šokoladas …

Šiems pusryčiams ar užkandžiui darbe reikia pasiruošti iš vakaro :
į užsukamą 0,5 l stiklainį (ar kitokį sandarų indą) supilame apie 150 ml natūralaus jogurto, įdedame 1 a š medaus, suberiame avižinius dribsnius, įpjaustome dalį banano ir džiovintų abrikosų, įberiame žiupsnį saulėgrąžų ir išmaišome virtuviniu peiliu ( geriau susimaišo nei su šaukštu). Paliekame šaldytuve per naktį. Su bananais ir abrikosais mišinį galime laikyti 2-3 paras. Jei naudosite žalius vaisius (pvz. apelsinus ), reikėtų suvalgyti per dieną.
Naudojant cinamoną ar kardamoną, kaskart galite atrasti galybę naujų skonių .
Žinote, kad laukia įtempta darbo diena ir nebus laiko pavalgyti – pasiruoškite iš vakaro tokį „lauknešėlį“ su jums labiausiai patinkančiais priedais ir tikrai vakare neteks „šluoti“ šaldytuvo.

Kažkur kažką beskaitydama atradau pusryčius, valančius organizmą. Negalėčiau įvardyti ką jie valo, tačiau jų sudėtyje naudojami grikiai, kuriuose gausu geležies, B grupės vitaminų, rutino ir dar daug kitų naudingų dalykų🙂

Sveiki pusryčiai (iš vakaro) 1 porcija

1 indelis natūralaus jogurtoJogurtas su grikiais
1 v š grikių miltų

Labai viskas paprasta – į indelį jogurto reikia įmaišyti šaukštą grikių miltų ( aš tiesiog susimaliau grikius ).
Ryte, kai skubi, puiku išsiimti tokį paruoštą jogurtėlį ir lėtai suvalgyti. Labai skanu, o juk dar ir sveika🙂Jogurtas su grikiais

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s