Šokoladiniai bučinukai trims Karaliams

Vėl šventė🙂
Šiandien ta diena, kai virš durų reikia parašyti +K+M+B ir tikėti, kad Trijų Karalių (Kasparo, Merkelio ir Baltazaro ) inicialai mus apsaugos nuo piktųjų dvasių.

Žiemos švenčių pabaigtuvėms, draugė atsiuntė labai gražią A. de Sent Egziuperi maldą.
Kreipkitės ir būkit išklausyti : „prašau ne stebuklų ar miražų – tik jėgos kasdien gyventi; Išmokyk mane mažų žingsnelių meno, padaryk mane pastabiu ir išradingu; Išmokyk teisingai tvarkyti savo gyvenimo laiką; Padėk būti čia ir dabar ,kad priimčiau šią minutę kaip pačią svarbiausią; Apsaugok mane nuo naivaus tikėjimo, kad viskas gyvenime turi būti „puikiai“; Primink man, kad širdis dažnai prieštarauja protui; Reikiamu metu pasiųsk ką nors, kas galės man pasakyti tiesą, bet pasakyti tai su meile…; Skirk man ne tai, ko sau linkiu, o tai, kas man tikrai būtina ir neišvengiama…“

O aš šiandien sugalvojau iškepti nuodėmingai skanius šokoladinius keksiukus🙂

Šokoladiniai keksiukai  (tas žodis „keksiukai“ visai netinka šiems šokoladiniams , burnoje tirpstantiems bučinukams :))

Esu tikra, kad namie turite:

55 g sviesto
55 g juodojo šokolado (visai visai juodo :))
1 didelio kiaušinio
1 didelio kiaušinio trynio
4 v.š. cukraus
2 v.š. miltų
druskos ant šaukštelio galo

Sviestą su šokoladu ištirpinam dubenėlyje ant garų.
Mikseriu išplakam kiaušinį ir kiaušinio trynį su cukrumi.
Į kiaušinio plakinį pamažu supilam atvėsusį šokoladą .
Sudedam miltus ir druską.
Tešlą pilam į formeles (aš turėjau likusių nuo Kalėdų gofruotų popierinių sijonėlių, tai į juos ir supyliau, bet galima po šaukštą dėti ant kepimo popieriaus į skardą ).
Kepam apie 10 minučių orkaitėje, įkaitintoje iki 170 laipsnių.
Patikrinkit su mediniu krapštuku ar nelimpa🙂
Man norėjosi žiemiško akcento – apibarsčiau cukraus pudra.

Nuo idėjos iki rezultato -tik akimirka, bet ji verta „nuodėmės“ .

Bėda tik tokia, kad kai įsidedi į burną tą keksiuką – bučinuką, tai jis ir ištirpsta. Lieka tik šokoladinio pėdsako prisiminimai🙂

2 mintys apie “Šokoladiniai bučinukai trims Karaliams

Parašykite komentarą

